Pindah rumah (2)

بسم الله الرحمن الرحيم

Rupa-rupanya saya tertinggal satu lagi rumah di SINI
Saya bernasib baik dapat memindahkannya walaupun terpaksa pindahkan dulu ke blogspot kemudahan ke wordpress. Bayangkan jika saya terpaksa pindahkan satu treller ke rumah yang lain dulu untuk ditukarkan formatkan sebelum masuk ke rumah baru ni…! Itulah dulu suka suki try and error banyak sangat. Banyak jugak catatan masa lalu yang mengingatkan apa yang telah saya lakukan sepanjang beberapa tahun ini.

Posting saya di word press sebelum saya pindahkan blogspot ke sini adalah hanya sebanyak 17 posting, kemudian menjadi 45 dan sekarang 270 selepas perpindahan kali kedua 😀

Ini  auto posting dari Facebook , tak sangka dulu saya dapat godek-godek sehingga dapat dilinkan terus ke blog Multiply saya ni. Jika sekarang saya diminta untuk godek-godek lagi, saya angkat tangan… baik saya bertanya kepada Nik Fillah atau Sufi Haraki.

Cuma ada beberapa kelemahan sedikitlah. Antaranya, album gambar, wordpress hanya akan preview gambar yang pertama sahaja, untuk tengok yang lain-lain, kena klik pada gambar dan anda akan dibawa ke album yang dulu.

ps : Niat buka PC ni untuk buat hal lain tapi hal lain pulak yang saya siapkan…

Facebook

facebook
Adnin Naim wants to be your friend on Facebook. No matter how far away you are from friends and family, Facebook can help you stay connected.
Other people have asked to be your friend on Facebook. Accept this invitation to see your previous friend requests
Adnin Naim
Universiti Putra Malaysia · Pengkalan Chepa
2572 friends · 4 notes
Accept invitation
Go to Facebook
This message was sent to adyn@adninaim.multiply.com. If you don’t want to receive these emails from Facebook in the future or have your email address used for friend suggestions, please click: unsubscribe.
Facebook, Inc. Attention: Department 415 P.O Box 10005 Palo Alto CA 94303

2 thoughts on “Pindah rumah (2)

Leave a comment