Maraton program _MG2012_AWM_LawatanYBCE

بسم الله الرحمن الرحيم

SubahanAllah
Alhamdulillah
AllahuAkbar

Demam dekat seminggu hampir melumpuhkan fizikal dan mental. Saya berusaha untuk sihat sepenuhnya dengan makan pelbagai ubat cuma satu saja salah saya iaitu tidak pergi klinik kerna hujan yang tak berhenti mencurah menghalang niat. Malah teh herba yang dipesan pun tidak kesampaian. Walaubagaimanapun alhamdulillah program berjalan dengan lancar walaupun ada beberapa teknikal yang saya terlepas pandang😦

Terima kasih kepada semua sahabat-sahabat yang membantu sepanjang program berlangsung. Saya insaf, tahun depan saya takkan cadangkan program dibuat dalam musim TENGKUJUH !!! Sebabnya

  1. Jika saya demam lagi, saya susah nak ke klinik dengan motor !
  2. Stok bunga untuk hiasan pentas susah nak dapat pada musim ni menatijahkan program saya dapat bunga yang tak memenuhi spec yang saya nak
  3. Kebanyakkan staff akan cuba menghabiskan cuti tahunan dalam musim tengkujuh yang merangkap musim cuti sekolah
  4. Jalan jammed teruk giler bila masuk musim ini
  5. Berisiko jika ada peserta program tidak hadir program kerna banjir !
  6. Tidak boleh ke mana2 tanpa PAYUNG atau baju hujan, ini akan menyusahkan pergerakan😦

Kali ini penghargaan saya tujukan juga kepada Ma dan Ayoh kerna banyak membantu saya dalam tempoh sibuk dengan program. Jika tak kerna ma dan ayoh yang membantu, saya rasa memang teruk prestasi saya untuk tahun ni… SKT kiok. Hok penting skali kerna kejutkan bangun tidur kerna bila dah penat, tidur mati tok kaba ingat…!

Selamat bercuti kepada semua sahabat-sahabat. Barakallahfikum…

Gambar-gambar saya akan masukkan kemudian hari, InsyaAllah

Kemaskini : 24 Jan 2013

Majlis Graduasi PPWK & PSNK

AWM & Lawatan YB Chong Eng, saya masih usahakan… tapi jika tak sempat saya berharap sahabat semua berpuas hati dengan klik ke link yang saya berikan😀

Leave a Reply

