100 fakta Kelantan menerajui perubahan

Assalamualaikum wrt wbt

Hari ni masuk kerja dengan keadaan separuh mengantuk dan mamai serta keletihan berambat masa dengan kunjungan Oki Setiana Dewi ke Kelantan.

Dari pagi sampai ke tengahmalam selama 3 hari team wanita yang terlibat cuba mengukir senyuman yang paling manis untuk bersama Oki yang tak kenal penat dan lelah melayani peminat2 yang datang jauh dan dekat. Tahniah pada Izzah Hayati, Intan Harakah, Nik Fillah, Sufi Haraki, 21Azura, Amy Amri, Oke Najibah Dewi dan juga Ima

Sumber : Amy Amry

Hehe
Saya bukan nak cerita pasal Oki, just ambik intro. Boleh baca sendiri pasal Oki sendiri dalam fb dan laman web.

Hari ni, saya menunaikan janji saya dengan Kak Taz untuk emailkan beberapa maklumat penting yang beliau minta 2, 3 hari yang lepas. Terima kasih Kak Taz kerna memahami kesibukan hujung minggu ni😛

Antara isi yang saya email adalah 100 fakta Kelantan. Saya telah google dalam web untuk mencari maklumat tersebut. Kebanyakan maklumat ini sudah lama dan tidak di update dengan perubahan yang baru. Lantas saya hubungi UPKN dan bercakap dengan Pak Rossem. Rupa-rupanya ada terbitan terbaru tentang fakta perubahan di Kelantan. Saya meminta 5 salinan tapi rasa menyesal pulak kerna tak minta lebih banyak lagi dengan Pak Rossem yang baik hati.

Sesiapa yang berminat, bolehlah mendapatkannya di Urusetia Penerangan Kerajaan Negeri Kelantan secara percuma

Bahan bacaan saya sudah bertambah lagi untuk hari ini!  Selamat membaca untuk diri sendiri🙂

5 thoughts on “100 fakta Kelantan menerajui perubahan

Leave a Reply

