Saya suka membaca…

Tit..tit…

Salam.kak,best buku ni..huhu..the st0ry ab0ut the p0wer of doa- B’waspada pd takdir yg tidak menyelamatkan seseorang, namun b’d0a untk takdir yg sudah t’jadi & belum t’jadi memberi manfaat, oleh itu, hendaklah kalian berdoa,wahai hamba-hamba Allah(hds lap0ran ahmd,altabrani, ahmd drpd muadz).

Aiii ni yang buat ambo jelous ni…
Dah nak habis satu buku si Sarah ni baca… aku???
Bermula dari saat SMS diterima, dalam masa 2 hari akhirnya aku dapat habiskan juga buku karangan Puan Asma Nadia, penulis dari Indonesia

Sarah dan ambo memang banyak persamaan dari segi kegilaan membeli dan membaca buku. Malah banyak buku-buku baru dari pengarang yang tersohor, aku kenal melalui dia. Tambahan pula genre buku yang kami minat ialah motivasi dan novel2 pembangun jiwa. Cumanya dia lebih advance dari aku untuk kali ini.

Apapun terima kasih Sarah kerna banyak sharing dan tak segan silu tolong datang membaca buku-buku yang ambo sendiri tok dam baca lagi. malah novel Cinta Sufi karangan penulis terkenal,Ramlee Awang Mursyid pun masih berbalut kemas dengan plastik. Kekadang rasa malu pada buku-buku tapi apakan daya… kerna selain membaca buku, saya ada beberapa hobi lain yang meralitkan…

Apapun minat membaca masih no 1. Ada 2 buku yang wajib saya baca sekarang ini, pertamanya adalah “ISU MENGENAI WANITA ISLAM DALAM PEMIKIRAN MB KELANTAN” yang dihadiahkan oleh Kak Najah (walaupun pada mulanya saya berhajat nak membeli). Buku ini hanya setebal 63 mukasurat tapi kandungannya terlalu banyak untuk diserap serta merta. Pembacaan yang agak berat berbanding buku-buku lain.

Unsur-unsur politik, agama, undang-undang dan isu-isu semasa menyatu bersamanya =)

Buku kedua adalah dari Siri Pengurusan PTS : MENGURUS GERAI PAMERAN.

p/s : Permisi dari menulis sekejap, ada program yang perlu dihadiri.

One thought on “Saya suka membaca…

Leave a Reply

