Eidul Fitri 1431 dan cerita ceriti yang sewaktu dengannya…

Salam Eidulfitri 1431H

Hampir seminggu aku tidak membuka internet…
Kalau dulu, alasannya berebut wayar internet dengan adik aku yang belajar kat KIAS…
@ berebut ngan ayah aku yang suka cari info2 terkini pasal politik tanahair
@ dengan ma aku yang sibuk nak bercakap dengan adik di Mesir
menyebabkan aku buat keputusan segera dengan membeli Wireless Gateway Router 
sekarang dah bertambah pengguna internet (adik aku yang belajar kat UiTM Dungun),
dan kemungkinan akan bertambah lagi, jika adik aku yang sorang lagi confirm balik dari Mesir hujung tahun ni…
jadi keputusan tu paling tepat walaupun menyakitkan hati, tak sangka mahal jugak benda alah tu… huhuhu

yang penting kitaorang dah tak bergaduh-gaduh atau ambik tiket giliran untuk guna internet @ pergi cari CC (kalau dah malas nak tunggu turn)… just search Wireless Network dan masukkan password then selamat mengunakan internet di rumah…

Pernah dulu sekali, disebabkan rumah aku yang agak teradvance dengan adanya WiFi, sepupu sepapat mai guna internet di sini… hehehe kira dapat membantu tanpa bersusah payah tapi tulah… kempis duit…

Cuma raya kali ni, tak tahu ke mana hilang semangat untuk berinternet. Minta maaf sahabat-sahabat kerna ambo tak perasan yang ambo tak klik “PUBLISH” sehinggalah saat ini. Hanya tajuk cerita sahaja yang dapat dipublish tanpa cerita…

Tengku Faris Sultan Kelantan ke-29
Datuk Sosilawati Lawiya dibunuh?
Mesra Aidilfitri 2010
Ijtima’ AMAL 2010





Leave a Reply

