Pesta 100 Nasi 2008

Petang tadi, aku bekesempatan berkunjung ke Pesta 100 Nasi dengan Mok Nik…. ni 1st time pergi, walaupun dh lama pesta ni dibuat =). Mujur jugak tak ramai orang, tu pun kira ok dpt cari tempat parking… dan yang paling bernasib baik adalah mujur tak hujan… kalo tak susah nak jenjalan…

Tak nak cerita panjang, boleh baca tentang pesta ni kat bawah ni deh =) :

http://salampantaitimur.com/index.php?tag=pesta-nasi-100-kelantan
http://www.bernama.com.my/bernama/v3/bm/news_lite.php?id=344438
http://motoringholidays.com.my/index.php?option=com_events&task=view_detail&agid=65&year=2008&month=07&day=12&Itemid=31

11 thoughts on “Pesta 100 Nasi 2008

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s