Tekko…. sapo nih?

One thought on “Tekko…. sapo nih?

  1. hehehe
    akhirnya sampai loni tak dop sapo tekko sapo ni…
    ingat nk bagi hadiah misteri
    kalu ado yang boleh tekko…

    sebenarnya aku sesaje masukkan gambar ni
    memandangkan hanya ni je yang ada dlm hp
    masa nak upload gambar…
    yang lain duk dlm digicam kawan…

    Ni gambar YB Exco Mohd Amar Nik Abdullah…
    memandangkan dewan dh penuh ms dia mai…
    dia just intai dr luar…
    aku minta dia masuk (masa tu aku jadi AJK sambutan)
    tapi dia kata nak tengok2 dulu…

    last2 bila aku keluar lepas bawa masuk isteri dia..
    dia dh lesap…
    ingatkan dia dh masuk

    rupa2nya dia duk bersila atas rumput kat luar dewan
    tengok forum tu melalui skrin besar…

    masa makan pun aku tak taulah dia pi skali ke tak…
    harapnya AJK Jamuan yg aku pesan untuk entertaint dia, akn cr dia

    Like

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s