After cuti rayer VI ! di Gua Musang


pemandangan dari hotel penginapan di Gua Musang

2 thoughts on “After cuti rayer VI ! di Gua Musang

  1. 17 Syawal yang lepas, aku bersama chena7732 dan nhaniey1980 telah bertolak ke Gua Musang untuk mulakan Lawatan Rasmi UPWBS ke PPWK DUN2 keesokan harinya.

    Sengaja kami bertolak awal sehari dan menginap di Gua Musang supaya tidak terkejar2 ke sana seperti yang kami alami pada tahun lepas… dan kami brtolak tanpa memberitahu orang Gua Musang, supaya mereka tak bersusah payah meraikan kami.

    Kali ni, kami melawat 3 DUN dalam masa satu hari, macam YB plaks =)
    Awal2 lagi aku pesan pada semua orang, jangan puasa sunat pada hari lawatan sebabnya, nhaniey1980 dah aturkan jadual sesuai ngan waktu makan….

    Minum pagi di PPWK Galas
    Makan tengahari di PPWK Nenggiri
    Minum petang di PPWK Paloh

    Kalo tak buat macam ni, masing2 pakat nak belanja kami makan tenghari… tupun, mereka tapau kami ngan pelbagai kuih-muih dan berkilo2 limau madu… memang best datang sini tapi yang kesianya adalah bos aku, kena beri 3 taklimat perkara yang sama dalam masa satu hari…. Sampai aku pun dah hafal semua teksnya… Soba je bos… ginilah kalo dah nama kena berkhidmat untuk rakyat….

    Like

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s