MESRA AIDIL FITRI 1428H / 2007


sian ko ana1808, sorang jah duk mmasuk bahan dalam buku

Bersama
Pimpinan Kerajaan Negeri Dengan Anak-Anak Kelantan Di Perantauan

31 thoughts on “MESRA AIDIL FITRI 1428H / 2007

  1. Alhamdulillah, akhirnya selesai sudah program malam ni (14/10/2007)

    Kalau diikutkan, tahun ni kami tak dipanggil bertugas, mungkin AJK dah cukup kot… tapi aku saje2 datang untuk jumpa kawan2 yang tak sempat nak gi beraya tapi lain la plak bila sampai di sana… tapi tak kisahlah, boleh masukkan handbill program aku sekali =)

    Penat jugak aku dengan Putri Solehah duk menolong tambahan plak panas sungguh bile dikerumun orang ramai dalam program yang saban tahun diadakan, sebagaimana tahun lepas, majlis ini diadakan di Kompleks Kota DarulNaim…

    Kalau dulu2 semasa aku masih lagi bertitle ahli Anak Kelantan di Perantauan, majlis sebegini diadakan pada waktu siang di Balai Islam….

    mungkin disebabkan perubahan masa, tambahan pula, masa waktu siang adalah waktu yang paling sesuai untuk berziarah sanak saudara… disebabkan keadaan ini, jalan di seluruh negeri Kelantan jammed, aku pun dah tak sanggup nak keluar kalau time raya ngan kereta, naik motor lagi cepat sampai…

    maka majlis ini ditukar waktunya kepada waktu malam….

    Ramai giler yang datang, tak menang tangan kami menyusun paper beg Kerajaan Negeri dan juga bahan2 (buletin UPKN, pamplet PUPUK dll termasuk juga handbill pencarian Tokoh Beliawanis)….

    sampaikan habis semuanya, terpaksa guna paperbag PUPUK… tapi masih juga tak cukup… last2 bagi pamplet jer….

    kira oklah tu, kami pun nak balik awal, tak sanggup nak meredah malam2 macam tahun lepas, terpaksa balik tengahmalam

    Like

  2. program minggu depan : Hari raya SUK dan Bengkel Bina Usahawan…
    dua-dua ni serentak buat pda hari yang sama….

    Kalu nak makan rojak buah dr pejabat kitaorang, meh la singgah hari Isnin nati =)

    Like

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s