Terlupa program….

MasyaAllah… aku pun tak tahu kenapa aku agak careless dalam hal ni…

Aku terlupa untuk angkat KKD untuk suatu seminar yang bakal dibuat pada 2 Julai 2007. Adus…. semput rasanya dada untuk siapkan semua ini… tambahan pula jemputannya adalah untuk sebanyak 600 orang. ai… mana nak cekup peserta seramai ni…. dan buat persiapan lagi… huhuhu

Dah le… idea untuk buat seminar ni datang Tuan Guru Menteri Besar… isk2…

Ya Allah, tolonglah permudahkan aku untuk melakukan gerakerja ini…

 

2 thoughts on “Terlupa program….

  1. slm..kak yani..ok2 rilek2 sbnrnya kita dah dilatih masa kat maahad dulu buat keje2 ad-hoc ni..insya Allah ada hikmahnya tu..akak bukannya sengaja..dah tak teringat..nak wat guano key..xpe..selagi ada masa nih,buat yg terbaik setakat termampu..i alwiz pray 4 ur success n islam as well..anyhow..banner kat atas tu comey..http://wwwhalawah.blogspot.com/

    Like

  2. Terima kasih atas doa dan ingatan IlyaniAlhamdulillah, sekarang ni dah hampir 50 peratus siap… Ilyani dapat datang tak? Kena daftar dulu tau sebab penyertaan terhad…..

    Like

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s