ayoh ku di hospital…

Semalam ayah ku di HPRZ 2 Wad Chempaka, Kubikel D, katil 20… nak jadi crite terkena sabit yang dia guna mencerut rumput untuk kambing2 kesayangannya…

Disebabkan kitaorang adik bradik yang ada kat rumah tak reti bawa keta… so ayah aku sendiri yang drive g spital… hahaha lawak pulak bile tringat….

Adik aku yang duk Ganu plak yang balik…sebab dia sorang jah yang reti bawa keto…. hehehe

Ermmm… nampak cam parah tapi ayah aku ni siap tunjuk2 kat orang yang satu wad ngan dia kecederaan yang dia tanggung tu… doktor kata kena operate sebab ado urat yang terputus… kitaorang ni habis rungsing

Ingatkan nak tunggu dia kat spital… tapi dia suruh kami adik bradik balik… ma aku pun dia suruh balik… memandangkan dia tak apa2 aku pun balik lah…

Doktor suruh ayah aku start pose jam 4 pagi, tak bagi hisap rokok dan bla..bla..bla… masa nak tinggalkan dia, aku kasi sket duit tapi rungsing a… kang dia p cari rokok lak… ai… tawakal je lah…

terima kasih kepada sahabat2 yang mendoakan kesejahteraan ayah ku… terima kasih semua…. ni sms antara sms yang aku trima dr sahabat :

Adyani, semoga operation ayah awk bjalan dgn lancar.semoga doktor yg akn operate ayah awak hatinya tenang.Semoga awk sekeluarga berdoa dan bertawakal kpd Nya (Kak Ani)

InsyaAllah, jika kesembuhan itu > baik utk dia, moga Allah sembuhkan. Sebaliknya pasrah (annajmwalqamar)

Adyani, jaga ayah. Moga cepat sembuh ( K Muna)

Allahuakbar, sabar ya adiyani. InsyaAllah kami doakan.Apa2 bagi tahu ya.Take care n bykkan zikir ya. (K mas)

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s